Project

  • Klient:Naluli
  • Data:18 grudnia 2020
  • Kategoria:Sklep + Analityka

Naluli

Zobacz sklep internetowy Naluli.pl

Przy tworzeniu sklepu internetowego dla firmy Naluli mieliśmy całkowicie wolną rękę. Klientka poinformował nas jedynie o preferowanej przez siebie kolorystyce. Nasza praca nie byłaby jednak tak udana, gdyby nie doskonałe przygotowanie, zamawiającego do stworzenia sklepu. Świetnej jakości zdjęcia i opisy doskonale połączyły się z naszym projektem, co powoli przekłada się na dobry oddźwięk wśród klientów sklepu.

Zaproponowaliśmy stworzenia logotypu w kolorze oryginalnym, czyli czarnym, ale także białym, aby lepiej wyświetlało się na czarnych zdjęciach.

Do sklepu podłączyliśmy pełne śledzenie konwersji, dzięki czemu reklama w Google Ads lub na Facebooku będzie odpowiednio dobrana i przyniesie lepsze efekty. Całe śledzenie odbywa się przy użyciu Google Tag Menagera, dzięki czemu nie zwalnia strony.

Prędkość strony w Google Speed Insight to 70 / 100 co nie jest złym wynikiem, zważywszy na fakt bardzo dobrej jakości zdjęć.

Sklep internetowy z małą możliwością edycji produktu. Brak regulaminu oraz podstawowych funkcjonalności.

Stworzenie eleganckiego sklepu w oparciu o Woocommerce. Dodanie 30 produktów z wariantami. Wszytko to tylko w 30 dni!