Jeśli tutaj jesteś, to znaczy, że możesz być potencjalnie zainteresowany reklamami, które oferuje Facebook. Reklamy Facebook Ads to bardzo dobre narzędzie do tego, aby zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe, jednak z drugiej strony bez odpowiedniej wiedzy można w bardzo prosty i szybki sposób “przepalić budżet”, nie zbliżając się do swoich wyników. Dlatego przy wybraniu agencji, która weźmie pod opiekę Twoje reklamy i przede wszystkim będzie zarządzać Twoim budżetem – należy spojrzeć na kilka elementów. Oto one:
Ważne jest zrozumienie, że koszty reklamy na Facebooku są zmiennymi i mogą być trudne do oszacowania z góry. Facebook korzysta z algorytmów i aukcji, które określają ceny reklam w oparciu o konkurencję i jakość reklamy. Dlatego warto śledzić wyniki reklamy i dostosowywać strategię w oparciu o dane i analizy. Jako agencja – to właśnie robimy.
Najlepszym sposobem, aby uzyskać dokładne informacje na temat kosztów reklamy na Facebooku, jest skonsultowanie się z ekspertem lub agencją reklamową specjalizującą się w reklamach na platformie Facebook Ads. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu będą w stanie ocenić Twoje potrzeby i dostosować strategię reklamową, aby maksymalizować efektywność przy zachowaniu ustalonego budżetu.
Basic | Standard | Optimum | Pro | |
---|---|---|---|---|
Opłata miesięczna dla agencji [netto] | 1000 zł |
1500 zł |
2000 zł |
3500 zł |
Sugerowany budżet reklamowy [brutto] Comiesięczna kwota przeznaczona jako budżet kampani dla platformy Facebook. Na życzenie klienta możemy zmienić budżet w każdym momencie. |
Do 1000 zł |
Od 1000 zł do 3000 zł |
Od 3000 zł do 5000 zł |
Od 5000 zł |
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy Wyniki zależne od profilu klienta i określonego celu. |
200 000 |
750 000 |
1 500 000 |
1 500 000+ |
Liczba banerów reklamowych | do 4 |
do 6 |
do 10 |
do 14 |
Brief
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Monitoring i optymalizacja | ✓ |
✓ |
||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. zadzwoń, kod rabatowy, itp.). |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Zarządzanie kampaniami reklamowymi | ✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampanii w oparciu o przekazane informacje. |
✓ |
✓ |
✓ |
|
Remarketing Wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję, np. weszły do koszyka – ale nie zrobiły zakupu. |
+400 zł |
+400 zł |
+300 zł |
w cenie |
Specjalista od Facebook Ads i Opiekun klienta | ✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |