Facebook Ads

Facebook Ads z Agencją 4AD

Tworzymy skuteczne kampanie reklamowe na platformie Facebook.

Dzięki nam uzyskasz wysoki współczynnik konwersji, co ma bezpośredni wpływ na sprzedaż.

Media społecznościowe w obecnych czasach to potężne narzędzie do tego, aby pozyskiwać klientów. Aby to zrobić, należy znać narzędzia jakimi dysponuje platforma Facebook. Gdy posiadasz swoją stronę lub sklep internetowy, śmiało możemy polecić ten rodzaj marketingu dla swojej firmy

Zawsze staramy się zapewnić naszym klientom najwyższy poziom jakościw oferowanych przez nas usługach. Platforma Facebook to jedna z największych platform społecznościowych na świecie z miliardami aktywnych użytkowników. Dzięki niej masz możliwość dotarcia do szerokiej grupy docelowej. Obecnie narzędzia reklamowe, jakimi dysponuje Facebook są jednymi z wiodących, dzięki którym możesz osiągać świetne wyniki sprzedażowe. Dlaczego warto skorzystać z Facebook Ads?

Dzięki nam Twoje reklamy będą:

Precyzyjnie targetowane – co oznacza, że dokładnie określimy grupę docelową na podstawie wieku, płaci, zainteresowań, zachowań w sieci i lokalizacji. To tylko niektóre z przydatnych funkcji, które pozwolą nam określić Twojego potencjalnego klienta.
Mierzalne i zoptymalizowane – dzięki narzędziom Facebooka jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć wyniki reklamowe. Za ich pomocą śledzimy ich skuteczność i optymalizujemy na bieżąco ich efektywność. Monitorujemy zasięgi, zaangażowanie i konwersje w czasie rzeczywistym.
Skalowalne i elastyczne pod względem budżetu – Możemy dostosowywać budżet do swoich potrzeb. Możesz zacząć od niskiego progu i stopniowo go zwiększać w miarę wzrostu efektywności reklam. Z nami – Twoja inwestycja jest pod naszą kontrolą.
Zintegrowane z innymi narzedziami marketingowymi – Facebook Ads można zintegrować z innymi narzędziami, takimi jak Google Analytics, czy też strony i sklepy internetowe. Za ich pomocą uzyskujemy pełniejszy obraz aktywnych kampani.

Twoje korzyści naszych reklam:

Indywidualne podejście – Zrozumiemy Twoje cele biznesowe i dokładnie je przeanalizujemy, aby wybrać odpowiednią grupę docelową. Opracujemy wspólnie cele reklamowe dopasowane do potrzeb dostosowując ją do Twojej branży, rynku i konkurencji.
Optymalizacja – Będziemy śledzić i analizować wyniki Twoich kampanii na bieżąco. Dzięki temu będziemy w stanie dostosowywać cele reklamowe, optymalizować wydajność i poprawiać wyniki w czasie rzeczywistym. Maksymalizujemy zwrot z inwestycji.
Transparentność – Zapewnimy Ci regularne raporty i analizy dotyczące wyników kampanii. Będziesz mieć pełny wgląd w efektywność reklam, koszty i wskaźniki konwersji. Nasza transparentność pozwoli Ci dokładnie śledzić postępy i ocenić skuteczność działań.

Od czego zależy dobrze zrobiona reklama na facebooku?

Dobrze określony cel reklamy,
Precyzyjnie dobrany target,
Jakość materiału reklamowego
Wyraziste CTA (call-to-action)
Miejsce wyświetlania reklamy
Okres emisji reklamy

Jakie są dwa modele reklamowe na platformie Facebook?

Prowadzenie mediów społecznościowych

Działania organiczne na Facebooku, takie jak regularne publikowanie postów, tworzenie grup, organizowanie wydarzeń oraz streamowanie na żywo, mają na celu zdobycie darmowych zasięgów. Możesz poprowadzić te wszystkie działania samemu, co jest dobrym pomysłem – jeśli Twoja marka oparta jest na Twojej osobie i personal brandingu. Klient wtedy utożsamia się poniekąd z marką i to może przynieść dobre korzyści dla Twojej firmy. Wtedy koszt opiera się o poświęcony czas i siły, które włożysz w tworzenie odpowiedniego contentu. W przypadku wyboru agencji, ceny za prowadzenie fanpage’u mogą być zróżnicowane. Warto jednak być ostrożnym wobec podejrzanie tanich ofert, które mogą skutkować niską jakością usługi.

Freelancerzy i agencje, które rzeczywiście pomagają osiągnąć cele marketingowe klienta, zwykle pobierają kilkaset złotych miesięcznie za minimalną aktywność na profilu. Koszty mogą znacznie wzrosnąć w zależności od zakresu działań, a kwoty na poziomie kilkunastu tysięcy złotych nie są niczym niezwykłym na rynku. Usługa prowadzenia profilu może obejmować opracowanie strategii, publikację różnorodnych postów, tworzenie treści, moderację, kontrolę profilu, moderację grup i wydarzeń, a także streamowanie na żywo i inne działania.

Zakres prac, taki jak liczba publikowanych postów i rodzaj wrzucanych wpisów, należy ustalić przed rozpoczęciem współpracy z agencją. Jednak samo działanie organiczne często nie wystarcza do skutecznej promocji firmy na Facebooku. Jeżeli nie posiadamy zaangażowanej bazy fanów, aktywnej grupy czy wartościowych treści, które wzbudzą zainteresowanie i dyskusję, to zasięgi organiczne zazwyczaj nie są wystarczające. Zasięgi bezpłatne na Facebooku stale maleją i często wymagają wsparcia płatnych kampanii. Działania organiczne mogą jednak stanowić solidną podstawę dla reklam na Facebooku.

Płatna kampania reklamowa

Działania płatne doskonale współgrają z organicznym publikowaniem wpisów, dlatego najlepiej połączyć oba podejścia. Nawet jeśli nie planujemy długoterminowego prowadzenia profilu, musimy go założyć. Warto zadbać o odpowiednie wypełnienie treścią i grafiką oraz zdobyć pewną liczbę fanów, co sprawi, że firma będzie bardziej wiarygodna. Koszt kampanii reklamowej na Facebooku, oprócz budżetu, obejmuje również koszty obsługi w przypadku skorzystania z usług agencji reklamowej. Co zawiera się w tego typu usługach?

Analiza potencjału kampanii
Tworzenie struktury kampanii wraz z reklamami
Ciągła optymalizacja
Zarządzanie kontem reklamowym
Raportowanie

Jesteśmy zespołem,
który skonfiguruje Twoją reklamę na platformie Facebook.

Zakres usług firm reklamowych, ich jakość i ceny mogą się różnić, zazwyczaj wynoszą od 5% do 30% budżetu kampanii. Im wyższy budżet kampanii, tym mniejszy jest procentowy udział tych kosztów. Dlatego warto dokładnie zapoznać się z ofertą i pakietem usług danej firmy.
Teraz pytanie, jaki budżet potrzebujemy na samą kampanię reklamową?

Co wpływa na cenę reklamy Facebook Ads?

Cena reklamy na Facebooku zależy od wielu czynników, które mogą wpływać na jej ostateczny koszt. Oto kilka czynników, które mają znaczący wpływ na cenę reklamy na Facebooku:

Konkurencja

Im większa konkurencja w danym sektorze, tym większe prawdopodobieństwo, że cena reklamy będzie wyższa. Jeśli wiele firm chce docierać do tej samej grupy docelowej, to ceny reklam mogą się podnieść.

Okres emisji reklamy

Okres, w którym chcesz emitować reklamy, może wpływać na koszt. Jeśli wybierasz popularne okresy, takie jak święta lub wydarzenia, to cena może być wyższa z powodu większej konkurencji.

Grupa docelowa

Wybór grupy docelowej ma wpływ na koszt reklamy. Jeśli wybierasz popularne grupy docelowe, które są często doceniane przez reklamodawców, to cena może być wyższa. Natomiast, jeśli wybierzesz bardziej niszową grupę docelową, koszt reklamy może być niższy.

Jakość reklamy

Facebook przyznaje oceny jakości reklam, które mają wpływ na jej widoczność i koszt. Jeśli Twoja reklama jest wysokiej jakości i uzyskuje pozytywne wskaźniki, taki jak wysoki wskaźnik zaangażowania użytkowników, koszt może być niższy. Z kolei reklamy o niskiej jakości mogą mieć wyższą cenę.

Analiza danych

Analiza w czasie rzeczywistym to możliwość, z której chętnie korzystają nasi klienci. Dzięki temu my możemy sprawić, że środki finansowe przeznaczone na reklamę nie będą „przepalone”.

Budżet reklamowy

Twój budżet reklamowy ma również wpływ na cenę reklamy na Facebooku. Im większy budżet, tym większe możliwości docierania do większej liczby osób i osiągania lepszych wyników.

Jakie mogą być cele kampani?

Zwiększenie świadomości marki: Kampania może mieć na celu dotarcie do większej liczby osób i zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez wyświetlanie reklam o charakterze informacyjnym lub brandingowym.
Generowanie ruchu na stronie internetowej: Kampania może skupiać się na przyciąganiu użytkowników na stronę internetową, zachęcaniu do kliknięcia w linki lub odwiedzenia konkretnej podstrony.
Zwiększenie zaangażowania: Kampania może mieć na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników na platformie, takiego jak polubienia, udostępnienia, komentarze i reakcje na posty.
Generowanie potencjalnych klientów: Kampania może skupiać się na pozyskiwaniu danych kontaktowych użytkowników, na przykład poprzez formularze zgłoszeniowe lub subskrypcję newslettera.
Zwiększenie sprzedaży: Kampania może mieć na celu bezpośrednie generowanie sprzedaży poprzez reklamowanie produktów lub usług, oferowanie promocji, rabatów lub zachęcanie do dokonania zakupu.
Budowanie relacji z klientami: Kampania może skupiać się na utrzymaniu relacji z istniejącymi klientami, dostarczaniu wartościowych treści, informacji o nowościach, ofertach specjalnych itp.
Wzmacnianie reputacji i zaufania: Kampania może służyć budowaniu zaufania klientów poprzez udostępnianie recenzji, opinii, studiów przypadku, certyfikatów itp.

Miejsca wyświetlenia kampani:

Strona główna: Reklamy mogą być wyświetlane na strumieniu aktualności użytkowników na ich stronach głównych. Mogą to być reklamy w formie zdjęć, filmów, karuzel, a także reklamy wideo w nagłówkach.
Prawy panel: Reklamy mogą być wyświetlane w prawym panelu strony na pulpicie komputera. Zazwyczaj są to reklamy w formie graficznej lub linków.
Relacje & Stories: Reklamy mogą być wyświetlane w formie zdjęć lub filmów między historiami użytkowników na platformie Facebook Stories.
Marketplace: Facebook Marketplace to miejsce, gdzie użytkownicy mogą kupować i sprzedawać produkty. Reklamy mogą być wyświetlane na stronie głównej Marketplace, w wynikach wyszukiwania i w kategoriach produktów.
Grupy: Reklamy mogą być wyświetlane w grupach na Facebooku, zarówno na stronie głównej grupy, jak i w strumieniu aktualności użytkowników.
Messenger: Reklamy mogą być wyświetlane w aplikacji Messenger, zarówno w głównym widoku skrzynki odbiorczej, jak i w rozmowach.
Audience Network: Facebook oferuje również możliwość wyświetlania reklam na zewnętrznych stronach internetowych i aplikacjach w ramach Audience Network, co pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców.

Przykładowe koszty kampani

CPM

Koszt na wyświetlenie (CPM): Koszt na wyświetlenie reklamy może wynosić od kilku groszy do kilku złotych za 1000 wyświetleń reklamy. CPM zależy od konkurencji na rynku, grupy docelowej i jakości reklamy.

CPC

Koszt na kliknięcie (CPC): Koszt na kliknięcie reklamy to kwota, którą płacisz za każde kliknięcie w Twoją reklamę. Koszt na kliknięcie może wynosić od kilku groszy do kilkunastu złotych, zależnie od czynników takich jak grupa docelowa, branża i konkurencja.

Grupa docelowa

Koszt na konwersję (CPA): Koszt na konwersję to kwota, którą płacisz za każdą zdefiniowaną przez Ciebie konwersję, na przykład zakup produktu lub rejestrację na stronie. Koszt na konwersję może wynosić kilka złotych lub więcej, w zależności od wartości konwersji i konkurencji

Cennik usług Facebook Ads

Start

500zł/m-c

Dla mniejszych budżetów; zawiera remarketing, aktywację, monitoring oraz opłatę startową kampanii.

Pakiet zawiera:

Budżet do 1000 zł
Remarketing +400 zł
Aktywacja +500 zł
Monitoring
Start kampani +300 zł

Standard

1000zł/m-c

Rozsądny budżet z monitoringiem, aktywacją, remarketingiem oraz opcją optymalizacji kampanii.

Pakiet zawiera:

Budżet do 3000 zł
Remarketing +400 zł
Aktywacja +500zł
Optymalizacja
Monitoring

Pro

2900zł/m-c

Duży budżet z pełnym wsparciem, optymalizacją i darmowym remarketingiem dla maksymalnych wyników.

Pakiet zawiera:

Budżet do 7000 zł
Remarketing – w cenie
Aktywacja 500zł
Optymalizacja
Monitoring

Podsumowanie

Reklamy Facebook Ads są narzędziem, które umożliwiają firmom skuteczne promowanie swoich produktów i usług na platformie społecznościowej Facebook. Dzięki temu narzędziu można dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i osiągnąć różnorodne cele marketingowe. Mnogość rozwiązań i możliwości, jakie daje platforma Facebook wymaga też specjalistycznej opieki. Można spróbować swoich sił w ustawieniu kampanii reklamowych, jednak musisz liczyć się z tym, że budżet zostanie „przepalony”, co oznacza – że stracisz na tym więcej, niż możesz zyskać za pomocą specjalistycznej pomocy.

Jeśli zastanawiasz się, czy będziemy odpowiednią agencją do tego, aby zaopiekować się Twoim internetowym marketingiem – skontaktuj się z nami i sprawdź, czy to co oferujemy będzie dla Ciebie odpowiednie.

Krok 1
Krok 2
Krok 3
Krok 4

Krok 1

Brief

 

Możemy to zrobić na trzy sposoby. Wszystkie lubimy, ponieważ to w tym momencie słyszymy o Waszych potrzebach.

  • Rozmowa telefoniczna,
  • E-mail,
  • Poprzez brief odesłany na maila.

Krok 2

Przygotowanie

 

Kampanie rozpoczynamy na długo przed pierwszym wyświetleniem reklamy. Zaczynamy od audytu strony. Musimy mieć 100 % pewności, że strona jest dobrze przygotowana i wszystko na niej działa. Dokonujemy zakupu testowego. Zalecamy poprawki na stronie.

Krok 3

Współpraca

 

Po zaakceptowaniu celów kampani, rozpoczynasz współpracę z agencją 4AD. Przez cały okres kampanii agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację reklam na Facebooku, monitorowanie wyników, analizę danych oraz regularne raportowanie.

Krok 4

Monitorowanie

 

Bądź na bieżąco z postępami kampanii i regularnie komunikuj się z agencją w celu dostosowania strategii lub wprowadzenia ewentualnych zmian. Co miesiąc otrzymasz od nas raport, na podstawie którego będziemy mogli podejmować kolejne kroki w celu zwiększenia wyników Twojej kampanii. Kampanię usprawniamy na wielu płaszczyznach, testując różne elementy: teksty w reklamach, słowa kluczowe w wyszukiwarce, różne grupy docelowe czy zdjęcia. Dzięki temu kampania z tygodnia na tydzień poprawia swój wynik, a klient może liczyć na wyższy ROAS lub większą liczbę zrealizowanych leadów.

Zaufali Nam

Poznaj naszych klientów i realizacje, które dla nich stworzyliśmy.

Logo strony internetowej Energosystem stworzonej przez 4AD

Opinie

Cieszymy się, że z naszych zrealizowanych projektów jest tak wielu użytkowników oraz zadowolonych klientów.