Facebook Ads
Wiemy, że właściciele małych firm nie zawsze mają czas na to, aby dobrze zarządzać swoją reklamą w mediach społecznościowych. Dzięki naszej ofercie możemy nie tylko pomóc przyciągnąć odpowiednich klientów do Twojej witryny, ale także dać Ci więcej czasu na robienie tego, co robisz najlepiej – na prowadzenie firmy.
Czym są reklamy na Facebooku?
Wiele osób myli promowane posty z reklamą na Facebooku. Reklamy są tworzone w Menedżerze reklam i oferują więcej zaawansowanych i indywidualnych rozwiązań. Aby trafiać do odbiorców, na których najbardziej Ci zależy, korzystamy z licznych celów reklamowych.
Podczas gdy promowany post może być optymalizowany pod kątem polubień strony, komentarzy, udostępnień i ogólnej rozpoznawalności marki, reklamę na Facebooku można optymalizować pod kątem instalacji aplikacji, konwersji w witrynie, wyświetleń filmu, zamówień w sklepie itd.
Reklama na Facebook to bardzo zaawansowane narzędzie.
Zawsze monitorujemy postępy reklam poprzez analizowanie ruchu między Facebookiem a witryną klienta. Nasi specjaliści potrafią wykazać dokładny zwrot z reklamy – dzięki czemu możecie Państwo sami zadecydować czy reklama się opłaca.
Jak działamy?
- +Stworzymy przyciągające wzrok, spersonalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie
- +Dobierzemy gruby docelowy aby Twoje reklamy były widoczne dla wszystkich zainteresowanych
- +Przedstawimy realne wyniki, które zwiększą świadomość Twojej marki i skierują użytkowników do Twojej witryny
Etap 1 Przygotowanie
Kampanie rozpoczynamy na długo przed pierwszym wyświetleniem reklamy. Zaczynamy od audytu strony. Musimy mieć 100 % pewności, że strona jest dobrze przygotowana i wszystko na niej działa. Dokonujemy zakupu testowego. Zalecamy poprawki na stronie.
Etap 2 Analiza
Bardzo ważnym elementem kampanii jest analityka. Łączymy stronę z Facebookiem aby dokładnie wiedzieć, co robi każdy użytkownik podczas odwiedzin. Tagujemy wszystkie źródła, z których użytkownicy trafiają na stronę, aby w trakcie trwania kampanii kierować budżet w najefektywniejsze miejsca.
Etap 3 Tworzenie Treści
Kolejnym etapem jest zbudowanie strategii kampanii i dobór kanałów, w których najefektywniej będzie można zrealizować kampanie. Każda strategia jest inna i tworzona specjalnie dla konkretnej marki, co pozwala od samego początku uzyskiwać dużo lepsze wyniki niż konkurencja.
Etap 4 Optymalizacja
Setup kampanii to nie koniec naszej pracy. Kampanię usprawniamy na wielu płaszczyznach, testując różne elementy: teksty w reklamach, słowa kluczowe w wyszukiwarce, różne grupy docelowe czy zdjęcia. Dzięki temu kampania z tygodnia na tydzień poprawia swój wynik, a klient może liczyć na wyższy ROAS lub większą liczbę zrealizowanych leadów.
Pytania Klientów
Wszystko zależy od wielkości budżetu ale nie da się ukryć, że tworzenie reklamy na Facebooku wymaga o wiele większego wkładu niż przy np. reklamie w Google Ads. Sama platforma Facebooka jest mocno niedopracowana co dodatkowo utrudnia tworzenie tam reklamy.
Tak można Facebook udostępnia nawet specjalne centrum wsparcia - niestety poradnik kończy się tam gdzie zaczynają się problemy, a wsparcie na infolinie jest jedynie w języku angielskim.
Nasze reklamy przy budżecie 3000 zł na kliknięcia potrafią wygenerować sprzedaż na sklepie w wysokości od 10 000 zł do 14 000 zł. Jeżeli prowadzimy jednocześnie kampanie poprzez Google zwroty są nawet wyższe.