Reklama Google Ads
Tworzymy Kampanie / Reklamę Google Ads
Wyszukiwarka Google to miejsce gdzie miliony polaków codziennie szukają informacji a także towarów i usług. Twojej firmy nie może tutaj zabraknąć ! Reklama w Google to szybki sposób aby dotrzeć do swoich klientów. Stworzymy dla Ciebie kampanię w Google Ads, która doskonale przedstawi Twoją ofertę i zachęci do skorzystania z niej.
Kampania Dobrze Zaplanowana
Dobrze zaplanowana kampania Google Ads to kampania sprofilowana pod kątem Twojej działalności, oczekiwanych rezultatów i co najważniejsze budżetu, którym dysponujesz. Kampania stworzona przez nasz zespół pozwali w krótkim czasie znacząco zwiększyć ruch na stronie internetowej a jednocześni zminimalizować koszt pozyskania klienta. Przekłada się to zarówno na większą ilość zapytań ofertowych jak i wzrost sprzedaży czy poprawę wizerunku Twojej marki.
Nasi certyfikowani specjaliści zaplanują Twoją kampanie od A do Z. Na początku współpracy skupimy się na Twojej firmie i jej ofercie. Będziemy chcieli poznać jej mocne strony a także Twoich klientów czyli docelowych odbiorców reklamy. Następnie zajmiemy się stworzeniem dopasowaniem struktury kampanii do Twoich potrzeb.
Oferta reklamy obejmuje
- + Reklamy tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce pojawiające się po wpisaniu konkretnego zapytania użytkownika.
- + Kampania produktowa idealna dla branży e-commerce, która wyświetla produkty wraz ze zdjęciem, nazwą i ceną w wyszukiwarce.
- + Reklama graficzna lub tekstowa wyświetlana na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google.
- + Reklama wyświetlana użytkownikom przeglądającym strony partnerów Googla, którzy odwiedzili już Twoją stronę internetową.
Nasi Stali Klienci
Poniżej przedstawimy niektóre z firm, z którymi współpracujemy już od bardzo dawna.
Ceglany Renesans
3 lata współpracy. Miesięczny budżet + 5000 zł
Solidne Drzwi
4 lata współpracy. Miesięczny budżet + 3000 zł
English House
2 lata współpracy. Miesięczny budżet + 500 zł
Kwota, jaką przeznaczycie Państwo na reklamę, jest zależna tylko i wyłącznie od was-ciężko jest więc zgodzić się z tym stwierdzeniem. Z doświadczenia wiemy jednak, że klienci zachęceni dobrymi wynikami reklamy stale zwiększają budżety.
To nieprawda. Większość ludzi nie potrafi odróżnić wyników Google Ads od organicznych wyników wyszukiwania. Czasami nawet jeśli potrafią dostrzec różnicę, a reklama zawiera informacje, których szukali, prawdopodobnie nie obchodzi ich, czy jest sponsorowana, czy nie.