Stanowisko
Specjalista/ka ds. SEO i Marketingu Internetowego
Opis stanowiska

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem na rynku IT. Posiadamy zgrany zespół pracowników tworzących ciekawe projekty. Poszukujemy backend Developera lub developerki do tworzenia nowych oraz obsługi już istniejących projektów.

Działamy głównie z CMSami takimi jak Prestashop, WooCommerce, Opencart czy Magento.

Jeżeli lubisz jednostajną pracę z jednym projektem przez pół roku to nie tu ;)

Praca hybrydowa / Pełen etat / Elastyczne godziny pracy

Twoje obowiązki

I. SEO i Analityka (Strategic & Technical)

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii SEO (on-site, off-site, techniczne) dla stron firmowych oraz kluczowych projektów klientów.
  • Monitorowanie pozycji, analiza konkurencji i przeprowadzanie regularnych audytów SEO.
  • Wdrożenia analityczne: Konfiguracja i weryfikacja poprawności działania Pixel Facebooka oraz zdarzeń konwersji w Google Analytics i systemach reklamowych (GA/FB Ads).
  • Raportowanie wyników działań SEO i analityki.

II. Content Marketing i Zarządzanie Stroną

  • Tworzenie wysokiej jakości, merytorycznych i zoptymalizowanych pod SEO treści (artykuły, wpisy blogowe, opisy usług) zgodnie z naszą specjalizacją.
  • Bezpośrednie zarządzanie treścią firmowej strony WWW (dodawanie, edycja, optymalizacja wpisów w CMS).
  • Dbanie o spójność komunikacji i aktualność informacji na stronie.

III. Rozwój Sklepu z Wtyczkami i Kampanie Płatne

  • E-commerce: Nadzór i rozwój naszego autorskiego sklepu z wtyczkami (optymalizacja kart produktów, dbanie o wzrost konwersji i widoczności).
  • Reklama Płatna: Wsparcie w tworzeniu, monitorowaniu i optymalizacji kampanii Facebook Ads i Google Ads (częściowe prowadzenie lub ścisła współpraca ze specjalistami).
  • Wsparcie w prowadzeniu firmowych kanałów Social Media.
  • Tworzenie blogów tematycznych oraz zaplecza SEO.
Wymagania
  • Praktyczna, udokumentowana znajomość zasad SEO i pozycjonowania.
  • Biegła obsługa i weryfikacja działania Google Analytics 4, Google Tag Manager oraz Google Search Console.
  • Praktyczna umiejętność konfigurowania i testowania Pixel Facebooka i konwersji.
  • Swobodna obsługa CMS WordPress (edycja i zarządzanie treścią).
  • Doskonała umiejętność redagowania merytorycznych tekstów w języku polskim.
  • Znajomość Senuto.
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o  preferowana forma umowy: UoP / Umowa zlecenie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia.
  • Realny wpływ na strategię rozwoju i marketing agencji.
  • Pracę w dynamicznym zespole, otwartym na nowe technologie i rozwiązania.
  • Możliwość rozwoju kompetencji w obszarach technicznych i e-commerce.
Kontakt

praca@4adstudio.pl

Adres biura
Lipowa 22, Rybnik, 44-203
Remote work from: Rybnik
Godziny pracy biura
7:00 - 17:00
Date posted
lis 24
PDF Export
Close modal window

Dziękujemy za kontakt. Odezwiemy się wkrótce.