Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem na rynku IT. Posiadamy zgrany zespół pracowników tworzących ciekawe projekty. Poszukujemy backend Developera lub developerki do tworzenia nowych oraz obsługi już istniejących projektów.
Działamy głównie z CMSami takimi jak Prestashop, WooCommerce, Opencart czy Magento.
Jeżeli lubisz jednostajną pracę z jednym projektem przez pół roku to nie tu ;)
Praca hybrydowa / Pełen etat / Elastyczne godziny pracy
I. SEO i Analityka (Strategic & Technical)
- Opracowywanie i wdrażanie strategii SEO (on-site, off-site, techniczne) dla stron firmowych oraz kluczowych projektów klientów.
- Monitorowanie pozycji, analiza konkurencji i przeprowadzanie regularnych audytów SEO.
- Wdrożenia analityczne: Konfiguracja i weryfikacja poprawności działania Pixel Facebooka oraz zdarzeń konwersji w Google Analytics i systemach reklamowych (GA/FB Ads).
- Raportowanie wyników działań SEO i analityki.
II. Content Marketing i Zarządzanie Stroną
- Tworzenie wysokiej jakości, merytorycznych i zoptymalizowanych pod SEO treści (artykuły, wpisy blogowe, opisy usług) zgodnie z naszą specjalizacją.
- Bezpośrednie zarządzanie treścią firmowej strony WWW (dodawanie, edycja, optymalizacja wpisów w CMS).
- Dbanie o spójność komunikacji i aktualność informacji na stronie.
III. Rozwój Sklepu z Wtyczkami i Kampanie Płatne
- E-commerce: Nadzór i rozwój naszego autorskiego sklepu z wtyczkami (optymalizacja kart produktów, dbanie o wzrost konwersji i widoczności).
- Reklama Płatna: Wsparcie w tworzeniu, monitorowaniu i optymalizacji kampanii Facebook Ads i Google Ads (częściowe prowadzenie lub ścisła współpraca ze specjalistami).
- Wsparcie w prowadzeniu firmowych kanałów Social Media.
- Tworzenie blogów tematycznych oraz zaplecza SEO.
- Praktyczna, udokumentowana znajomość zasad SEO i pozycjonowania.
- Biegła obsługa i weryfikacja działania Google Analytics 4, Google Tag Manager oraz Google Search Console.
- Praktyczna umiejętność konfigurowania i testowania Pixel Facebooka i konwersji.
- Swobodna obsługa CMS WordPress (edycja i zarządzanie treścią).
- Doskonała umiejętność redagowania merytorycznych tekstów w języku polskim.
- Znajomość Senuto.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowana forma umowy: UoP / Umowa zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia.
- Realny wpływ na strategię rozwoju i marketing agencji.
- Pracę w dynamicznym zespole, otwartym na nowe technologie i rozwiązania.
- Możliwość rozwoju kompetencji w obszarach technicznych i e-commerce.
praca@4adstudio.pl
