Project

  • Klient:Zychar
  • Lokalizacja:Biłgoraj
  • Kategorie:Sklep e-commerce, PrestaShop
  • Tagi:Produkty przemysłowo-rolne

Zychar

Zobacz sklep internetowy – zychar.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej ostatniej realizacji dla klienta Zychar – sklepu internetowego stworzonego od podstaw. Pomimo trudności związanych z poprzednimi ingerencjami innego wykonawcy w pliki źródłowe, udało nam się stworzyć sklep zgodny z wymaganiami klienta. Postawiliśmy na wykorzystanie platformy Prestashop, która pozwoliła nam stworzyć intuicyjny interfejs, łatwy w nawigacji i funkcjonalny. Dzięki naszej pracy sklep Zychar stał się jeszcze bardziej atrakcyjny dla klientów, a sprzedaż rośnie z każdym dniem. Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do rozwoju biznesu naszego klienta.

Firma Zychar zajmuje się sprzedażą produktów z branży przemysłowo-rolniczej i zwróciła się do nas o nieszablonowe podejście do projektowania strony internetowej. Klient dostarczył materiały fotograficzne, na podstawie których wykonaliśmy projekt graficzny. Współpracę zaczęliśmy od stworzenia nowego szablonu, dopasowanego do potrzeb klienta. Efektem jest szybki i zoptymalizowany sklep internetowy.

Dodatkowo, wdrożyliśmy niestandardowe rozwiązanie dedykowane dla klientów, którzy nie posiadają adresów e-mail z uwagi na specyfikę branży. Cały proces zakupowy został skonfigurowany tak, że na podstawie numeru telefonu, sklep generuje tymczasowy adres e-mail, dzięki któremu można kontynuować zakupy i doprowadzić zamówienie do końca. Ta funkcja znacząco usprawniła proces zakupowy i wyróżniła nas na rynku jako ekspertów w nieszablonowym podejściu do projektowania sklepów internetowych.

Wyzwania:

Pełna konfiguracja Sklepu (PrestaShop, Baselinker, Subiekt)

Prawidłowo połączone bazy danych (produkty, klienci) należało odpowiednio zaprogramować, dzięki czemu mamy w pełni zintegrowany system sprzedażowy.

Umożliwienie realizacji zamówień klientom bez adresu e-mail

Specyfika klientów firmy Zychar jest związana z tym, że nie wszyscy mają założony adres e-mail. Stąd też potrzeba, aby klient mógł zrobić zakupy jedynie za pomocą numeru telefonu. Dzięki naszemu rozwiązaniu system automatycznie zakłada tymczasowy adres e-mail, dzięki czemu realizacja zamówień może zostać doprowadzona do końca.

Stworzenie szaty graficznej na podstawie nadesłanych materiałów

Dostosowaliśmy szatę graficzną do materiałów nadesłanych przez naszego klienta – dzięki czemu mamy przejrzystą stronę, na której można poruszać się intuicyjnie.

Korzyści dla naszego klienta:

W pełni dostosowany sklep do swoich potrzeb

Jesteśmy dumni z tego, że nasz klient ma w pełni dostosowany pod swoje potrzeby sklep, który może bezproblemowo obsługiwać. Pełna personalizacja zwykle jest kosztowna i czasochłonna, jednak jeśli chodzi o efekt – warto.

Szybki i przejrzysty sklep

Nasz szablon, który stworzyliśmy w ramach tego projektu osiąga bardzo dobre wyniki w ramach PageSpeed Insights. 

Optymalizacja przy dużej ilości produktów

Zaprojektowaliśmy tzw. „MegaMenu", które polega na tym, że mamy dużą ilość kategorii, podkategorii oraz samych produktów. To rozwiązanie jest przejrzyste i przede wszystkim – działa.